Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Ο χρήστης jimmokatastasi karditsiotis σας έστειλε ένα βίντεο: "Η Φάμπρικα ~ Λάκης Χαλκιάς, Γιάννης Μαρκόπουλος"

Ο χρήστης jimmokatastasi karditsiotis έχει μοιραστεί ένα βίντεο στο YouTube με εσάς
Η Φάμπρικα ~ Λάκης Χαλκιάς, Γιάννης Μαρκόπουλος
από jimmakos61
Από τους Μετανάστες ~ 1974.

Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι: Γιώργος Σκούρτης
Πρώτη εκτέλεση: Λάκης Χαλκιάς
Άλλες ερμηνείες:
Σωτηρία Μπέλλου
Άγγελος Διονυσίου
Γιάννης Κότσιρας

Η φάμπρικα, η φάμπρικα δε σταματά
δουλεύει νύ- δουλεύει νύχτα μέρα
και πώς τον λεν το διπλανό
και τον τρελό τον Ιταλό
να τους ρωτήσω δεν μπορώ
ούτε να πάρω αέρα

Δουλεύω μπρος στη μηχανή
στη βάρδια δύο δέκα
κι από την πρώτη τη στιγμή
μου στείλανε τον ελεγκτή
να μου πετάξει στο αυτί
δυο λόγια νέτα σκέτα

Άκουσε φίλε εμιγκρέ
ο χρόνος είναι χρήμα
με τους εργάτες μη μιλάς
την ώρα σου να την κρατάς
το γιο σου μην το λησμονάς
πεινάει κι είναι κρίμα

Κι εκεί στο πόστο μου σκυφτός
ξεχνάω τη μιλιά μου
είμαι το νούμερο οχτώ
με ξέρουν όλοι με αυτό
κι εγώ κρατάω μυστικό
ποιο είναι τ' όνομά μου
----------------------------------------------------------------------------------------
( I ) - by Gian Piero Testa

Lyrics: Giorgos Skourtis
Musica: Giannis Markopoulos
Prima esecuzione: Lakis Chalkias
Altri spettacoli:
So...
©2016 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

Δεν υπάρχουν σχόλια: