Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Ο χρήστης kardslotenet σας έστειλε ένα βίντεο: "ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ-ΜΟΝΑΞΙΑ"

YouTube κέντρο βοήθειας | επιλογές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου | αναφορά ως ανεπιθύμητο

Ο χρήστης kardslotenet έχει μοιραστεί ένα βίντεο στο YouTube με εσάς:

Κεφάλαιον Λαμπέτη
Ητανε φίλη μου η Λαμπέτη.Είχε περάσει μαζί μου όλη την κλίμακα συναισθημάτων.Ξεκινώντας από αισθητική απώθηση,υστερικό σκληρό θυμό και αφόρητα προσβεβλημένη για το πως διάβαζα το ρόλο στις πρόβες.Η πρόβα για ηθοποιούς του ήθους της Λαμπέτη είναι θρησκευτικά ιερή.Στο θίασο της Λαμπέτη,όπως πάντα έτσι γίνεται με μένα,ήτανε βίαιη η εισβολή μου.Ο θίασος είχε συμπληρωθεί.Στο ρόλο που έπαιξα είχε αρχίσει πρόβες η Γεραλή.Εκείνον τον καιρό είχα εκπαραθυρωθεί,ύστερα από δύο χρόνια πρόσληψης από το Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν.Είχανε καταφέρει να χάσω εμένα.Στο τελευταίο έργο που έπαιξα,στον Αυτόχειρα ήμουνα χυδαία κατά την κριτική του Γεωργουσόπουλου,και είχε δίκιο.Για να βγω στη σκηνή έπινα αλκοόλ και ηρεμιστικά μαζί.Δε θυμόμουνα το κείμενο και βούλιαζα χωρίς να πιάνω τέλος.Η ταπεινωτική απόλυση μου επιδείνωσε την προσωπικότητα μου,συνεχίζοντας ανηλεώς,το γνωστό σπορ μου,της αυτοκαταστροφής.Κάποιο απόγευμα με πήρε τηλέφωνο η Όλια.Με φωνή προστακτική μου είπε να σηκωθ... περισσότερα
© 2010 YouTube, LLC
901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

Δεν υπάρχουν σχόλια: